Evenimente smart de speed dating (întâlniri rapide): principalele noastre evenimente pe care le promovează conceptul nostru sunt organizate atât online cât și live. Aceste tipuri de evenimente sunt cea mai bună alegere pentru cei care doresc să își întâlnească sufletul pereche, să se cunoască mai bine pe sine sau să își facă prieteni noi. Puteți citi mai multe despre acest concept aici.
Slow dating în echipă: Pe lângă evenimentele de speed dating, avem și conceptul de întâlniri lente, ceea ce înseamnă că întâlnim mai puțini oameni, dar în timp mai îndelungat, în activități comune tematice.
Ateliere de coaching şi workshop-uri: cu rolul de dezvoltare a procesului de gândire, dezvoltarea aptitudinilor practice şi cunoaşterea mai aprofundată a sinelui şi a celor din jur prin diferite ateliere tematice.
Excursii: retrageri de weekend în zone din afara oraşului, excursii de petrecere şi excursii tematice, cu rolul de relaxare, de cunoaştere a unui grup diversificat de oameni, întâlniri rapide şi participarea la diverse activităţi
Petreceri (cu partenerii noștri de la Bucharest 2Night): tururi de baruri, petreceri tematice, petreceri private, evenimente sociale.
Dacă eşti interesat de vreunul din evenimentele noastre de întâlniri, doar apeși pe butonul “Vreau să mă înscriu” și vei fi redirecționat către crearea unui profil nou. O dată ce ai contul creat și confirmat prin email, cererea ta de participare va fi revizuită de către echipa noastră și vei primi rezultatul în maximum 3 zile (sau cu cel puțin o zi înainte de eveniment). Pentru evenimentele de dating online, revizuirile pot fi făcute in aceeasi zi.
Dacă aplicația ta va fi acceptată, vei fi notificat prin email sau SMS cu toate detaliile necesare, precum locul de întâlnire, instrucțiuni pentru eveniment şi link-ul de plată al biletului, pentru confirmarea finală.
Dacă, din păcate, nu ai fost selectat pentru evenimentul respectiv, vei primi notificare prin email sau SMS fără restul detaliilor, dar cu recomandări de alte evenimente la care te poți înscrie.
Selecţia participanţilor este îndeosebi realizată pentru evenimentele de speed dating, unde echipa noastră alege cei mai potriviţi membri pentru fiecare eveniment, în funcţie de profilurile acestora.
Important de reținut: procesul de selecție ia în considerare factori precum vârsta recomandată a fiecărui eveniment, interesele participanţilor, fidelitatea participantului la evenimentele noastre și momentul înscrierii.
Membrii înscriși de mai mult timp în baza noastră de date şi cei ce au aplicat sau participat cel puțin o dată la evenimentele noastre, au prioritate. Scopul nostru este să satisfacem cât mai repede așteptările clienților noștri în căutarea persoanelor potrivite pentru aceștia.
Dacă îți creezi cont pe site-ul nostru pentru evenimente viitoare, vei putea aplica oricând pentru orice eveniment smart de pe site-ul nostru, cu recomandarea respectării intervalelor de vârstă recomandate. Sau poţi rămâne parte din comunitate timp de 6 luni, timp în care vei putea alege cel puţin un eveniment de interes, până la dezactivarea contului în caz contrar. Valabil şi pentru evenimentele de dating online sau cererile de participare la evenimentele de speed dating.
* Vă rugăm să rețineți că procesul de selecție are în vedere factori precum vârsta, interesele participanţilor, numarul de întâlniri, statutul de membru și timpul înregistrării. Criteriile noastre nu iau în calcul niciodată criterii pe baza rasială, etnică sau discriminatorie*
După crearea unui cont pe platforma noastră, veți fi păstrat în baza de date maxim 6 luni de la crearea contului (în caz de inactivitate) sau permanent dacă veţi participa la cel puţin un eveniment în 6 luni. Puteți oricând să vă editați fotografiile, preferințele, datele personale sau să vă închideți contul.
Pentru participarea la oricare dintre evenimentele noastre sociale este necesar un cont, astfel încât să putem identifica și filtra participanții potriviţi, pentru cea mai bună calitate a evenimentelor.
Contul tău poate fi accesat aici.
Pentru o calitate cât mai bună a evenimentului, numărul de femei și bărbați trebuie să fie echilibrat, iar acest lucru nu poate fi garantat decât prin rezervarea și confirmarea fiecărui participant în avans. Prezentarea la eveniment fără rezervare sau anulare fără notificare implică riscul de a nu găsi un loc pentru evenimentul ales sau de a face că grupele de participanţi să fie dezechilibrate pentru sesiunile de întâlniri.
Doar două:
– Având vârsta recomandată
– Înțelegerea clară a evenimentului
Dacă doriți să participați la un eveniment de întâlniri rapide, trebuie doar să faceți clic pe „Vreau să mă înscriu” și dacă aveţi cont şi toate condițiile sunt îndeplinite, veţi fi selectat după procesul de screening. Ulterior, veți primi o confirmare de la noi, care este disponibilă 24 de ore. În acest timp, trebuie să vă asiguraţi locul prin plata biletului de participare prin link-ul primit până la începerea evenimentului.
Pentru evenimentele de întâlniri online, va trebui să introduceți link-ul furnizat în e-mail pentru a vă alătura, pe un smartphone performant cu o cameră video funcţionala prin aplicaţia ZOOM sau pe orice dispozitiv (PC, laptop, dispozitiv) cu microfon și camera video.
Timpul de așteptare este de doar 5 minute de la începerea conferinței online.
La evenimentele de speed dating live, trebuie doar să vă prezentați la locul și ora furnizate cu un act de identitate sau o confirmare a rezervării salvate pe e-mail.
Înainte de începerea evenimentului, dacă nu sunt încă prezente toate persoanele, timpul de așteptare maxim este de 15 minute.
Odată ce începe evenimentul, gazdele vă vor prezenta toate detaliile despre eveniment și toate indicațiile utile.
Toate mesele vor fi aliniate consecutiv de la 1 la maxim 15.
Prima rundă de întâlniri va fi generată aleatoriu și toți participanții bărbați vor continua să meargă la următoarele mese după expirarea timpului (ex: dacă X începe cu nr. 9, următoarea întâlnire va avea loc la masa 10).
Fiecare întâlnire (online sau live) are o durată prestabilită (între 5 până la 8 minute) și un cronometru va fi setat de la începutul fiecărei serii de întâlniri. Cu 1 minut înainte de sfârșitul întâlnirii, toată lumea va primi o notificare și la sfârșitul acesteia, 30 de secunde mai târziu, va urma seria consecutiva de întâlniri.
Fiecare eveniment Live garantează întâlnirea a cel puţin 7-12 persoane, în timp ce sesiunile online între 5 și 10.
Grupurile vor fi întotdeauna organizate pentru a fi echitabile și în cazul anulărilor întârziate sau a grupurilor nepereche, grupul mai mare va avea pauză pentru fiecare participant lipsa, consecutiv.
Mărimile grupului vor fi menționate atât pe paginile de evenimente de pe social media, cât și pe site-ul nostru, în timp ce potențialele modificări înainte de evenimente vor fi anunţate prin e-mail/telefon, dacă este cazul.
Înregistrarea se poate face oricând de către cei peste 18 ani.
Grupele de vârstă nu sunt obligatorii, ci doar sugerate: este evident că dacă nu corespund vârstei dvs., vă veţi reduce posibilitatea de a fi selectat pentru acel eveniment. Vă recomandăm să vă înregistrați pe site-ul nostru pentru a primi notificări despre evenimente viitoare sau pentru a ne consulta înainte de a participa la un eveniment cu intervale de vârsta diferite
Toate rezultatele se trimit în maxim 24 de ore de la sfârşitul evenimentului pe adresa de e-mail indicată la momentul înregistrării pentru întâlnirile Live și maxim 3 ore pentru cele Online.
Suntem dispuși să facem orice verificare pentru orice îndoială de potrivire la cere, chiar dacă în mod normal noi revizuim toate rezultatele. Recomandăm o revizuire şi din partea fiecărui participant şi a potrivirilor selectate, înainte de a trimite lista finala către noi.
Asigurarea unui număr egal de bărbați și femei este întotdeauna prioritatea noastră. Uneori, însă, din cauza unor circumstanțe neprevăzute, se poate întâmpla ca unii dintre membri să-și anuleze rezervarea sau să nu se prezinte la eveniment. Încercăm mereu să gestionăm organizarea evenimentelor și să îi actualizăm pe toți cât mai curând posibil pentru a evita orice eventuale neplăceri
În cazul în care nu există locuri pentru un eveniment, nu ezitați să ne contactați și vă vom menține pe lista de așteptare. Dacă se eliberează vreun loc şi sunteţi selectat, veți fi informați imediat. Se ține cont de ordinea cronologică în funcţie de momentul aplicării.
Dacă doriți să vă creșteți șansele de a putea participa la evenimente, o puteți face pur și simplu înregistrându-vă cât mai curând posibil la eveniment sau cu un prieten.
Da, dar întrucât rezervările făcute fără o intenție reală de participare pot cauza grave probleme de organizare, vă rugăm să faceți rezervarea doar atunci când sunteți sigur că puteți participa.
În plus, dacă trebuie să anulați o rezervare sau doriți să participați pentru o altă dată, vă rugăm să o faceți cât mai curând posibil prin telefon sau e-mail, pentru a nu afecta alți participanți.
De asemenea, există o opțiune de a recomanda un alt prieten în schimb, dacă profilul este similar cu al tău şi acesta va fi selectat.
Pentru evenimentele de speed dating live, după ce vă veţi întâlni cu toți participanţii, completați formularul cu potrivirile voastre și dacă se potrivesc reciproc, veți obține rezultatele prin e-mail cu contactele celorlalţi și feedback-ul general.
După aceea, depinde de dvs. să mențineți „flacăra”. Sfat: recomandăm ca bărbaţii să facă primul pas!
Pentru evenimentele online, după terminarea tuturor ședințelor 1 la 1, veți primi un formular în care puteți selecta potrivirile voastre. După trimiterea acestuia către noi, rezultatele vor fi evaluate şi trimise către toţi participanţii prin e-mail.
Important de știut: scrieți întotdeauna numele persoanei pe care o întâlniţi, în toate evenimentele de dating, pentru a putea urmări progresul vostru cu fiecare persoană. Dacă ați uitat sau nu ați auzit numele corect, mai bine întrebați din nou decât să scrieți un nume greșit!
Pentru evenimentele anulate în numele nostru din cauza numărului minim de participanți neîndepliniți, condițiilor meteorologice extreme, măsurilor de stare de urgență sau a altor factori externi, toate plățile vor fi rambursate integral sau disponibile pentru o dată viitoare, după cum se va conveni cu fiecare participant.
În cazul în care participanții nu pot ajunge din vreun motiv și ne informează în avans cu cel puțin 48 de ore înainte de eveniment, suma poate fi integral rambursată sau disponibilă pentru un alt eveniment
La anulările efectuate între 47 și 24 de ore, 50% din suma plătită poate fi rambursată sau folosită pentru o altă dată.
Pentru anulările cu mai puțin de 24 de ore înainte de eveniment sau ne prezentare, nu vor fi furnizate rambursări sau alte beneficii. Excepții în cazuri de urgență dovedite.
Cu toate acestea, dacă nu puteți fi prezenţi la eveniment și doriți să trimiteți un prieten în schimb, vă rugăm să ne contactați și, dacă persoana este eligibila, aceasta poate înlocui participantul inițial. Dacă nu este eligibila și noi nu suntem anunţaţi mai devreme de 24 de ore, nu se vor acorda rambursări, cu excepția cazului în care este o situație de urgență dovedită.
Rambursările pot dura până la 3 zile, în funcție de bancă locală, tipul de plată și zilele de anulare.
© 2021 smartdating.ro | Toate Drepturile Rezervate | Politica de Cookies | Termeni si conditii | Politica de Confidențialitate | Designed by StcAgency.com